וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האפשרויות למימון של קרקע חקלאית

30.10.2017 / 7:25

לנוכח מחירי הדיור, רכישת נכס קיים או קרקע המיועדת לבנייה עדיין דורשת הון עצמי משמעותי, לכן רכישה של קרקע חקלאית שמחירה נמוך באופן משמעותי צוברת תאוצה בשנים האחרונות

פמלי גייד

האם כדי שיהיה לנו כסף בעתיד אנחנו חייבים שיהיה לנו כסף בהווה? לא בהכרח. אם נשים בצד זכיות למיניהן בלוטו, ירושות או איזה אקזיט מפתיע (מעניין לדעת מה מבין אלה הכי סביר עבורכם - אבל זה נושא לכתבה אחרת), נראה כי השקעה בנכסים יכולה דווקא להיות האופציה הריאלית. לנוכח מחירי הדיור, רכישת נכס קיים או קרקע המיועדת לבנייה עדיין דורשת הון עצמי משמעותי, לכן רכישה של קרקע חקלאית שמחירה נמוך באופן משמעותי צוברת תאוצה בשנים האחרונות.

אך אם אין לכם גם ההון העצמי הדרוש (מחירי קרקע חקלאית מתחילים ב-100,000 שקלים) ניתן כיום לקבל מימון מלא עד-100% להשקעה בקרקע חקלאית. כיוון שמדובר בהשקעה לטווח הבינוני-ארוך, גם גובה תשלומי ההחזר יהיה באופן יחסי נמוך עד זניח. כפי שאתם וודאי יודעים, ערך הקרקעות בישראל עולה משנה לשנה - מה שהופך את המימון לשם ההשקעה למשתלם במיוחד. צפו בכתבת הווידאו בה אנה גוטגרץ, יועצת נדל"ן, נחלה-קרקע שהיא נכס מסבירה על תנאי המימון הקיימים וכיצד מתנהל הליך רכישת הקרקע לאחר קבלת המימון.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

חברת נחלה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully