פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      מזון על זמני: סוד התזונה של פנינה רוזנבלום

      האם מזונות-על כמו זרעי פשתן וצ'יה וגוג'י ברי אכן מספקים את הסגולות הרפואיות שמייחסים להם? התשובה אצל פנינה רוזנבלום, שבגיל 62 עדיין שומרת על מראה צעיר וכמובן שגם על בריאות

      מזון על זמני: סוד התזונה של פנינה רוזנבלום

      הם עשירים בערכיים תזונתיים, משמשים כתרופה טבעת לאריכות ימים וממתנים את תופעות גיל המעבר אצל נשים. אז כדי לדעת אם מזונות העל כמו זרעי פשתן וצ'יה והגוג'י ברי אכן מספקים את הסגולות הרפואיות שמייחסים להם, החלטנו לשאול את האישה שתדע לענות לנו הכי טוב על השאלה -פנינה רוזנבלום, שבגיל 62 עדיין שומרת על מראה צעיר וכמובן שגם על בריאות.

      פנינה מספרת כי זרעי פשתן וצ'יה עשירים באומגה 3 וסיביים תזונתיים אשר מעניקים תחושת שובע. יש בהם שפע של מינרליים, ברזל, מגנזיום וסידן והם מורידים את כמות הכולסטרול בדם. הגוג'י ברי, אם טרם יצא לכם להכיר, הוא פרי יער מיובש בצבע אדום ומראהו מזכיר צימוק. כל פרי קטן של הגוג'י ברי מכיל 19 חומצות אמינו-8 מהן שהגוף אינו מסוגל לייצר והוא עשיר בברזל, חלבונים, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון. אז כיצד אוכלים אותם? את כל מזונות העל ניתן לשלב בסלט ירקות ופירות, ליוגורט עם גרנולה, שייק פירות ואפילו בכריך - מה שהופך כל ארוחה לפצצת בריאות שאינה דורשת מאמץ והתעסקות מיותרת.

      מעוניינים באורח חיים בריא יותר? הקליקו כאן