וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה הזמן להיכנס לתחום המסחר האלקטרוני

31.10.2017 / 8:07

פתיחת חנות בפלטפורמות המסחר הנפוצות כמו Ebay, amazon ו-shopify, היא פשוטה וידידותית למשתמש, אך כדי שהחנות תצליח כדאי לרכוש כלים בסיסיים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון ולייעל את העבודה

פמלי גייד

זה יכול להתחיל כהשלמת הכנסה ועם הזמן להפוך להכנסה העיקרית שלכם - אז מדוע עכשיו זה הזמן להיכנס לתחום המסחר האלקטרוני? על פי הערכות, היקף המכירות העולמי באינטרנט ב-2017 יעמוד על 231 מיליארד דולר (!) בישראל ובארה"ב, יותר מ-80% מהאנשים מבצעים כל שנה לפחות רכישה מקוונת אחת וכמובן לא חסרים אנשים שעושים זאת על בסיס יומיומי - החל מבגדים ותכשיטים, מזון, גאדג'טים ועד שירותים מקצועיים של ייעוץ פיננסי או משפטי, עיצוב, שיווק ועוד. בקיצור? כמעט כל תחום התמחות או תחביב שלכם יכול לזכות ברשת לחשיפה אדירה שמגדילה את קהל הלקוחות הפוטנציאלי.

אז לא צריך לעזוב הכול ולפתוח חנות מקוונת וכדאי לעשות את זה צעד אחרי צעד - כי גם בהתחלה אפשר לייצר הכנסת השלמה מכובדת בהשקעה של שעתיים-שלוש ביום. פתיחת חנות בפלטפורמות המסחר הנפוצות כמו Ebay, amazon ו-shopify, היא פשוטה וידידותית למשתמש, אך כדי שהחנות תצליח כדאי לרכוש כלים בסיסיים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון ולייעל את העבודה. החל מבחירת שם החנות וההגדרות הבסיסיות ועד הטריקים וההגדרות המתקדמות שהן הבסיס לכל הצלחה. מאחורי כל מוצר או שירות שתעלו מתחבאות להן מילות חיפוש, לינקים ושורות קוד שמטרתם להקפיץ אתכם למעלה כאשר הרוכש הפוטנציאלי נכנס לפלטפורמת המסחר.

צפו בכתבת הווידאו בה אורי קסוקר, סמנכ"ל פיתוח ומייסד ביה"ס למסחר אלקטרוני, מסביר כיצד הרשת מאפשרת לפתוח עסק ללא הון עצמי ומדוע הסיכונים בפתיחת חנות ברשת הם נמוכים והרווחים הפוטנציאלים גבוהים-גם כהשלמת הכנסה וגם כהכנסה עיקרית.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

INT undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully