וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיברומיאלגיה - איך הצלחתי להחלים מכאבי התופת? סיפור אישי

17.12.2017 / 7:43

במשך עשור סבלה רותי מפיברומיאלגיה, דאבת השרירים, שפוגעת בשרירים וברקמות המחברות אותם לעצמות. היא ניסתה כל טיפול אפשרי ואז שמעה במקרה על מדע האירידולוגיה

יח"צ - חד פעמי

במשך 10 שנים רותי סבלה מפיברומיאלגיה, דאבת השרירים, שפוגעת בשרירים וברקמות המחברות אותם לעצמות. "במהלך השנים, עברתי טיפולים ברפואה הקונבנציונאלית והאלטרנטיבית שלא הועילו. קיבלתי כדורים שהצליחו לשכך מעט את הכאב אך הם גרמו לי לטשטוש, פגעו בתפקוד היומיומי ולא פתרו את הבעיה".

בשנת 2014, רותי שמעה במקרה על מדע האירידולוגיה, פיענוח סימנים בגלגל העין הצבעוני והחלק הלבן מסביבו, שדרכם ניתן לאבחן בעיות בריאות שונות, ולמרות הסקפטיות החליטה לנסות. במה מדובר?

איריס גייר, מומחית בינלאומית לאירידולוגיה, ונציגת האיגוד הבינלאומי לאירידולוגיה IIPA בישראל מסבירה כי מדובר באבחון שאינו פולשני וללא כאב ונעשה באמצעות מצלמה ומיקרוסקופ מתקדמים לצילום תמונות העיניים. בעזרת האבחון ניתן לזהות במדויק את מקור הבעיה ולהתאים תכנית טיפולים אישית להחלמה.

אצל רותי, הפיברומיאלגיה נבעה מחומציות יתר באיברים הפנימיים וקנדידה. זמן קצר לאחר הטיפולים היא כבר חשה בשיפור ותוך שנה היא חזרה לתפקוד מלא והכאבים נעלמו כלא היו. בכתבת הווידאו רותי מספרת את סיפורה המרגש וכיצד האבחון בגלגל העין המבוסס על מחקרים קליניים שינה את חייה מהקצה לקצה.

לפרטים נוספים על טיפול בפיברומיאלגיה בעזרת אירידולוגיה ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully