וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישום בטאבו או במנהל? מה שחשוב לדעת לפני רכישת קרקע חקלאית

9.10.2017 / 8:56

כיצד יש להשקיע בקרקע חקלאית ומהם הנתונים שיש לבדוק לפני רכישת הקרקע? מנכ"ל חברת נחלה-קרקע שהיא נכס, מסביר כיצד ניתן להבטיח במועד הקנייה כי הקרקע אכן מוגדרת בטאבו כפרטית ומה הם הדברים שחשוב לדעת ולבדוק טרם רכישת הקרקע

פמלי גייד

כיצד יש להשקיע בקרקע חקלאית? ומהם הנתונים שיש לבדוק לפני רכישת הקרקע? נתחיל בשורה התחתונה - לפני רכישת קרקע חקלאית חשוב מאוד לוודא כי היא מוגדרת בטאבו כקרקע פרטית ואינה שייכת למנהל מקרקעי ישראל.

כעת להסברים - רכישת קרקע חקלאית היא השקעה לטווח הבינוני-ארוך שהוכיחה את עצמה כהשקעה משתלמת במיוחד בשנים האחרונות. אך חשוב להבין כי רק קרקע אשר מוגדרת בטאבו כקרקע פרטית תקנה לרוכש בעלות מלאה על הנכס, וזאת בניגוד לקרקע השייכת למדינה (חכירה). לאחר שבדקתם את נושא הטאבו יש לבדוק את מיקום הקרקע ולוודא כי היא ממוקמת באזור מתפתח ובסמיכות לאזור בנוי. כמובן שגם קיימת חשיבות לגודל המגרש שנרכש. ע"פ חוק, המדינה רשאית להפקיע מקרקע פרטית נתח של 40% בעת שינויי יעוד הקרקע. אמנם 40% נשמע מספר גבוה, אך בהסתכלות רציונלית נבין כי ערכם של 60% הנותרים בד"כ גדל משמעותית ויניב תשואה גבוהה ביחס להשקעה הראשונית.

צפו בכתבת הווידאו בה דביר רדושינסקי, מנכ"ל חברת נחלה-קרקע שהיא נכס, מסביר כיצד ניתן להבטיח במועד הקנייה כי הקרקע אכן מוגדרת בטאבו כפרטית ומה הם הדברים שחשוב לדעת ולבדוק טרם רכישת הקרקע.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

חברת נחלה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully