וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור אישי: כך ניצלתי מחיים עם מיגרנות משתקות

25.12.2017 / 8:30

מיגרנה היא בעיה שכיחה מאד באוכלוסייה וכאבי הראש החזקים מלווים ברגישות לאור, כאבי עיניים, נימול בידיים וברגליים ושמיעת צלצולים. מושיק חשב שיחיה ככה כל חייו, עד שהגיע לאבחון בגלגל העין-אירידיולוגיה ותוך זמן קצר חל שיפור משמעותי

פמלי גייד

"לעתים לא הייתי יוצא מהמיטה במשך יומיים-שלושה, עוצם את העיניים ורק מחכה שהמיגרנה תעבור" - מגיל 17 ועד גיל 34 מושיק ארביב סבל ממיגרנות חמורות אשר שיתקו אותו ופגעו בתפקוד היומיומי שלו.

מיגרנה היא בעיה שכיחה מאד באוכלוסייה וכאבי הראש החזקים מלווים ברגישות לאור, כאבי עיניים, נימול בידיים וברגליים ושמיעת צלצולים. בשנים בהן סבל ממיגרנות, מושיק ארביב מספר כי הוא ניסה כל טיפול אפשרי וכל מה שהציעו לו אך ללא תוצאות. הכדורים לשיכוך הכאב מקלים לזמן קצר, אך הם לא פותרים את מקור הבעיה ועם הזמן מסבים נזק בלתי הפיך לכבד. רגע לפני ייאוש, חבר המליץ למושיק על אבחון בגלגל העין-אירידיולוגיה ותוך זמן קצר חל שיפור משמעותי.

איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה, מסבירה כי מדובר באבחון שאינו פולשני וכאב ונעשה באמצעות מצלמה ומיקרוסקופ מתקדמים לצילום תמונות העיניים. בעזרת האבחון ניתן לזהות במדויק את מקור הבעיה ולהתאים תכנית טיפולים אישית להחלמה. האירידולוגיה מבוססת על מחקרים מדעיים-קליניים ומאפשר לאבחן ולפתור מגוון רחב של בעיות בריאות ומחלות.

האבחון של מושיק חשף כי המיגרנה נובעת הצטברות של רעלים בכבד מלווה בחוסר איזון בקטריאלי חמור במערכת העיכול שגרם להתפרצות של פטריית קנדידה שגרם לבעיה בתפקודי הכבד ומכאן השפעה על המוח אזור המעי הגס הרוחבי קשור עצבית לפעילות המוחית .

בעזרת תפריט מאוזן וייעודי לטיפול בקנדידה, עליו הוא מקפיד עד היום וניקוי הרעלים מהכבד, מושיק כבר לא סובל ממיגרנה. צפו בעדותו של מושיק ארביב שמספר כיצד אבחון בגלגל העין שינה את חייו מקצה לקצה.

לפרטים נוספים על טיפול במיגרנות בעזרת אירידולוגיה ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully