וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אלטרנטיבה אמיתית וטבעית לתרופות נגד דיכאון

23.11.2017 / 7:50

תרופות המרשם הקיימות היום בשוק כוללות רשימה ארוכה של תופעות לוואי מטרידות ולא פחות חמורות מהדיכאון עצמו. אז האם ניתן לטפל בדיכאון בדרך טבעית יותר?

פמלי גייד

דיכאון הוא תופעה שרבים סובלים ממנה ברמה זו או אחרת - ברמה כזו המשפיעה על הרגשתם האישית ותפקודם. במציאות של חיינו, מנסיבות אישיות ועד מצב כלכלי ומצב ביטחוני, ישראלים רבים סובלים מדיכאון. בניסיון להתמודד עם הבעיה, רבים מחפשים אחר תרופות לטיפול בדיכאון.

תרופות המרשם הקיימות היום בשוק כוללות רשימה ארוכה של תופעות לוואי מטרידות ולא פחות חמורות מהדיכאון עצמו; תופעות של נדודי שינה, עלייה במשקל, מחשבות אובדניות ואפילו פגיעה בתפקוד המיני. כ -90% מהמטופלים בתרופות מרשם נוגדות דיכאון חווים לפחות אחת מההשפעות השליליות הרבות של תרופות אלו ובמקרים מסוימים לצד תרופות נוגדות דיכאון הרופאים רושמים גם תרופות לטיפול בתופעות הלוואי.

האכזבה הגדולה מתרופות המרשם מביאה אנשים לחפש אחר פתרונות טבעיים אשר יכולים לסייע להקלת הדיכאון ללא תופעות לוואי והשפעות ארוכות טווח. אז האם ניתן לטפל בדיכאון בדרך טבעית יותר? ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים, נוה-פארמה, מסביר כי קיימת אלטרנטיבה אמתית לתרופות נוגדות הדיכאון שאינה דורשת מרשם רופא. מדובר בתוסף תזונה 100% טבעי בשם SAFROX-ספרוקס אשר עשוי מחומרים טבעיים הכוללים זעפרן וכורכום בתוספת הרכב חדשני של חומצה פולית ומגנוקס - מגנזיום וויטמיני B.

שילוב זה של ויטמנים ומינרלים נמצא יעיל בטיפול במצבי דיכאון ואינו גורר תופעות לוואי. תוסף התזונה ספרוקס יכול למנוע מצבי דיכאון קל ובנוני; להגביר את הריכוז; למנוע בעיות שינה ובעיות מתח וחרדה; לשפר את התפקוד המיני וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר. אז כיצד תוסף התזונה עובד בגופנו ועל איזה סוד בריאות עתיק יומין הוא נשען?

צפו בכתבת הוודיאו בה ניצן פרימור מספר כיצד יותר ויותר אנשים יוצאים מהדיכאון באופן טבעי יותר.

ליחצו כאן לקבלת כל המידע על הספורקס

ניצן פרימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully