וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן נסיעות זה דבר מיותר? כל הסיבות בגללן עדיף סוכן על הזמנה ברשת

17.10.2017 / 15:08

נכון, להזמין חופשה באינטרנט זה לפעמים יותר זול וקל, אבל סוכן נסיעות זה מקצוע. הוא (או היא) נותן לכם שירות בכל שעות היממה ובעיקר כשיש משבר

פמלי גייד

אלירן אקיאן, מנהל מוקד טלפוני במשרד החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל מספר שיש לקוחות שמתקשרים ואומרים: "אלירן, מצאתי באינטרנט יותר זול" / למה אני צריך סוכן נסיעות, זה מקצוע שעבר מהעולם / היום יש הכל באינטרנט, בלחיצת כפתור אני רוכש הכל". כמובן שהם טועים.

מיומנו של סוכן נסיעות: מה לא תקבלו כאשר תזמינו חופשה ברשת?

אז נכון, באינטרנט זה יותר זול (אבל לא תמיד). ונכון, אפשר לרכוש שם הכל בלחיצת כפתור, אבל סוכן נסיעות זה מקצוע. הוא (או היא) נותן לכם שירות בכל שעות היממה - בבוקר, בצהריים, בערב וגם בשעות המאוחרות של הלילה. דואג לכם לכל דבר, ולכל סוכן נסיעות יש אינסוף דוגמאות.

לא רק בזמן סופה: מדוע שירות הוא חלק בלתי נפרד בהזמנת חופשה?

הנה, קחו למשל את הסופה במיאמי ובקריביים - כל הלקוחות שלנו מקבלים שירות. דואגים להם לטיסות חלופיות, מודיעים על ביטולים ושינויים, מבטלים ללא תשלום מלונות שכבר נכנסו לדמי ביטול מלאים.

הזמנת חופשות ברשת: זול יותר אבל באיזה מחיר?

תמיד בזמנים כאלה יש אנשים שכלל לא רכשו טיסות דרכנו ובלי להתבלבל שולחים הודעה באמצע הלילה, מבקשים עזרה: איך מבטלים? מה עושים? תוכל לבדוק לי? לעזור לי? כן, כן, אלה אותם אנשים שלא רצו להוסיף 20 או 30 דולר וקנו באינטרנט. רצו לחסוך ולהסתדר לבד.

אקיאן עונה לכל הלקוחות האלה ואומר: "אז למה אתם מתקשרים אלי? צלצלו לאתר האינטרנט, שהוא יבדוק לכם, יעזור לכם, ייתן לכם שירות. תזכרו את זה טוב - המחירים שלנו לא בהכרח גבוהים יותר, אתם נהנים מהגנה על פי החוק, יש מי שמטפל בכם בכל שעה. או, כמו שאומרים אצלנו בענף: עם יועץ תיירות אתם לא לבד".

לפרטים נוספים היכנסו לאתר של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully