וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור אישי: "האבחון בגלגל העין הציל אותי מכאבים עזים ומבעיות במערכת העיכול"

12.11.2017 / 8:04

אריק סבל במשך שנים מכאבים שפגעו בתפקוד היומיומי שלו וכל התרופות והמשחות שקיבל לא הצליחו לסייע. כאשר ראה פרסום על טיפול בבעיות עיכול בעזרת אירידולוגיה, אבחון בגלגל העין, הוא היה סקפטי אבל הופתע מאוד

פמלי גייד

"הייתי אצל טובי הרופאים, חלק מהם טענו כי מדובר אך ורק בלחץ נפשי וחלק אחר הציעו לי לעבור ניתוח. עברתי בדיקות רבות אך הן לא הצליחו להבין את מקור הבעיה ולטפל בה". אריק שחר, סבל במשך שנים מבעיה חמורה שגרמה לו לכאבים עזים במערכת העיכול. הכאבים פגעו בתפקוד היומיומי שלו וכל התרופות והמשחות שקיבל לא הצליחו לסייע. כאשר ראה פרסום על טיפול בבעיות עיכול בעזרת אירידולוגיה, אבחון בגלגל העין, היה סקפטי וכבר לא האמין שמישהו יצליח להבין מה קורה. אבל בכל זאת החליט לנסות.

אז מהו אבחון בגלגל העין? איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה, מסבירה כי מדובר באבחון שאינו פולשני וכאב ונעשה באמצעות מצלמה ומיקרוסקופ מתקדמים לצילום תמונות העיניים. בעזרת האבחון ניתן לזהות במדויק את מקור הבעיה ולהתאים תכנית טיפולים אישית להחלמה. אצל אריק שחר, הכאבים נבעו מחומציות גבוהה במערכת העיכול. איריס גייר מסבירה כי בכל הנוגע לכאבי בטן ובמערכת העיכול טיפול אנטיביוטי אינו הפתרון מאחר והוא משבש את פלורת המעיים ועלול להוביל להחמרה במצב ולהפוך את כאב הבטן לכרוני. כדי לפתור את הבעיה, חשוב להבין מה גרם לה להתפתח ורק אז להתאים את הטיפול.

אריק מעיד כי לאחר האבחון הכול השתפר במהירות וכבר תוך שבוע הוא חש בהקלה ולאחר חודש כבר לא היו כאבים. הוא חזר לתפקוד מלא ומשנת 2011 כבר אינו סובל מכאבים. בכתבת הווידאו אריק שחר מספר את סיפורו המרגש ומסביר כיצד האבחון בגלגל העין שינה את חייו.

לפרטים נוספים על אירידולוגיה ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully