וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קרקע חקלאית היא אלטרנטיבה לערוצי ההשקעה הנפוצים?

בשנים האחרונות, אנחנו שומעים על יותר ויותר משקיעים שבוחרים להשקיע את כספם בקרקע חקלאית. לכן חשוב לדעת מהם רכיבי ההשקעה בקרקע חקלאית, כיצד מתבצעות הבדיקות המקדימות ומה הם האזורים "החמים" להשקעה

יח"צ - חד פעמי

החלטתם לחסוך והתחלתם לסקור ולבחון את ערוצי ההשקעות השונים כמו בנק, שוק ההון ונדל"ן. זה כבר לא סוד שהריביות בבנק על הפקדה באפיקי חסכון לטווח הבינוני-ארוך הן נמוכות מאוד ולכן אנשים רבים בוחרים ערוצי השקעה אחרים. השקעה בשוק ההון יכולה להניב תשואות גבוהות, אך היא דורשת ידע מקדים, מעקב רצוף ואנשים רבים נרתעים מהעובדה כי מדובר בהשקעה שאינה מוחשית ולכן בוחרים להשקיע בנדל"ן. על מחירי הדיור בארץ אין שום צריך להרחיב ולכן יש קיים צורך לחפש אלטרנטיבה בקרן יחסית נמוכה (במונחים של נדל"ן).

בשנים האחרונות, אנחנו שומעים על יותר ויותר משקיעים שבוחרים להשקיע את כספם בקרקע חקלאית. אז האם מדובר בהשקעה משתלמת? מחירה של קרקע חקלאית זול בצורה משמעותית מקרקע המיועדת לבנייה מיידית והיא נחשבת כהשקעה לטווח בינוני-ארוך. כאשר נושא הקרקע החקלאית מוזכר, תמיד מדברים על נושא ההפשרה שהוא בהחלט חשוב ורלוונטי, אך יש לזכור כי ניתן למכור את הקרקע בכל עת ועדיין ליהנות מתשואות גבוהות ביחס לקרן ההשקעה. אך כמובן שגם לפני ההשקעה בקרקע חקלאית יש כמה פרמטרים שראוי לבדוק.

מהם אותם פרמטרים? צפו בכתבת הווידאו בה דביר רדושינסקי, מנכ"ל חברת נחלה-קרקע שהיא נכס, מסביר מהם רכיבי ההשקעה בקרקע חקלאית, כיצד מתבצעות הבדיקות המקדימות ומה הם האזורים "החמים" להשקעה.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully