וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי עסקים - זו הסיבה שאסור לכם לטוס לחו"ל בלי יועץ נסיעות

5.11.2017 / 16:22

תכניות של אנשי עסקים בחו"ל משתנות במהירות מרגע לרגע. כל שעת עיכוב – עלולה לעלות להם בכסף. זמינות ומקצועיות של יועץ הנסיעות הצמוד– עושים את ההבדל

אתר רשמי

רותי אזוב, יועצת תיירות במשרד החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל מספרת: "תשע בערב שעון ישראל ואני מקבלת וואטסאפ משרון, אשת עסקים, שנמצאת בדרך לתערוכה בציריך. היא גילתה שהמלון בו הייתה אמורה לישון נמצא במכירת יתר (אובר בוקינג), והפקידה שבדלפק המלון פטרה את שרון בלא כלום. לא יכלה להציע שום חדר אלטרנטיבי, גם לא במלון אחר".

2 מקומות אחרונים! 4 מקומות אחרונים! כמה מקומות באמת יש במלון?

חשוב להבין שלנוסע העסקי אין את הזמן להתחיל לחפש דילים למלונות בדקה ה-90, מה שגם אתרי האינטרנט משנים את המחיר בין כניסה לכניסה לאתר, כדי להפעיל מניפולציה על המזמין. רותי ממשיכה ומספרת: "למרות שהאינטרנט נגיש, אחרי טיסה ארוכה ולפני יום פגישות ארוך, שרון הייתה עייפה, לחוצה וכל מה שעניין אותה זה להיכנס לחדר ולנוח".

הנוסע העסקי: כיצד מתאימים טיסות ומלונות עבור אנשים שהתכניות שלהם כל הזמן משתנות?

"התקשרתי למלון ובזכות הכלים המקצועיים שעומדים לרשותי, הקשרים עם סוכנים בחו"ל, והשליטה בכל מערכות ההזמנות – הצלחתי לקבל אישור מידי לחדר עבורה, ואפילו עם נוף, ובמחיר סביר. אבל זה לא נגמר שם. עברו יומיים ואני מקבלת ממנה הודעה נוספת - התוכניות השתנו והיא חייבת לחזור לתל אביב לפגישה חשובה – שאם תפסיד אותה, היא תפסיד גם הרבה כסף בעיסקה. אז היא בדרך לשדה התעופה בציריך אבל אין טיסות, והיא בדקה כבר בכל האתרים".

מחקר שנעשה בארה"ב מצא: הזמנת חופשה דרך יועץ תיירות חוסכת כ-450 דולר ו-4 שעות תכנון

"עניתי לה: צאי לשדה התעופה – אני כבר אדאג לך בינתיים לכרטיס טיסה. בזמן שהייתה בדרכה במונית לשדה – הצלחתי לתפוס מקום אחד בודד בטיסה לארץ. כירטסתי ושלחתי לה אותו לטלפון הנייד שלה. ואכן, בזמן שעמדה בתור לדלפק הבידוק, ראתה כיצד כל שאר הנוסעים – מקבלים תשובה שלילית ויוצאים בידיים ריקות, בעוד שלה – כבר היה כרטיס ומקום מסודר לחזור באותו לילה הביתה. סביר להניח שלו הייתה מחפשת מקום טיסה בודד ברשת – הייתה מבזבזת זמן יקר בחיפושים, לא מוצאת כרטיס ולא עולה על טיסה.

בקיצור? תכניות אנשי העסקים משתנות במהירות מרגע לרגע. כל שעת עיכוב – עלולה לעלות להם בכסף. זמינות ומקצועיות של יועץ הנסיעות הצמוד– עושים את ההבדל. נכון, האינטרנט זמין , אבל האם הנוסע יוכל להתקשר אליו באמצע הלילה , לבקש ולקבל עזרה ופתרונות כאשר מתעוררות בעיות?

לפרטים נוספים ליחצו כאן או היכנסו לעמוד הפייסבוק

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully