וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם בלוק שמבודד בצורה נכונה תוכלו לחסוך גם בחשמל וגם בכסף

6.11.2017 / 15:02

תכנון נכון של בידוד המבנה הוא המפתח לשמירה על טמפרטורה אידיאלית בבית לאורך כל עונות השנה. לכן מחשבה על בידוד בהווה תחסוך לכם הרבה כסף בעתיד

יח"צ - חד פעמי

אם גם אתם מחוברים בקיץ למזגן ובחורף לתנור, חשוב שתדעו כי אפשר גם אחרת. תכנון נכון של בידוד המבנה הוא המפתח לשמירה על טמפרטורה אידיאלית בבית לאורך כל עונות השנה.

מדוע זה חשוב? ראשית, מלבד הוצאות החשמל הכבדות, לשימוש במזגן או אמצעי חימום שונים יש גם השפעות בריאותיות. מי מאתנו לא סובל בקיץ מאיזה 'שפעת מזגנים' או גב תפוס בגלל הקור ובחורף מיובש נוראי? לכן, אם אתם בונים בית חדש חשוב לוודא אל מול האדריכל כי נושא הבידוד נמצא בראש סדר העדיפויות. בידוד תרמי איכותי מסייע לשמור על טמפרטורה אידיאלית שנעה בין 21-26 מעלות וכתוצאה מכך לחסוך את צריכת החשמל השנתית.

אדם יהב, מנהל קשרי האדריכלים והתחום ההנדסי באיטונג, מסביר שכדי לשמור על טמפרטורה אידיאלית, על הבלוק לבצע שתי פעולות שעל פניו נשמעות מנוגדות. האחת, לבלום את זרימת הקור/החום ולבודד את החוץ מהפנים והפעולה השנייה היא לאגור את הקור/חום ובכך לשמור על הטמפרטורה הרצויה לאורך זמן. באיטונג בחנו את הבלוקים שלהם בתנאי מעבדה ובתנאי שטח והתוצאות היו זהות - הבלוק הצליח לבודד חום וקור פי 3 מבלוקים אחרים שנבדקו. כמו כן, הבדיקה העלתה כי השימוש בבלוק המבודד מקטין את צריכת החשמל השנתית במבנה.

צפו בכתבת הווידאו בה אדם יהב מסביר כיצד מחשבה על בידוד בהווה תחסוך לכם הרבה כסף בעתיד וכמובן תסייע לכם לשמור על טמפרטורה מושלמת בבית.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

איטונג undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully