וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים לבלות ברשתות החברתיות? אתם יכולים לעבוד בזה

28.11.2017 / 12:29

אם אתם מעוניינים להפוך את קידום האתרים למקצוע או שיש לכם כבר ניסיון בשיווק ופרסום ואתם מחפשים להעמיק אותו עם כלים פרקטיים, קורס מקיף של שיווק באינטרנט עם התמחות בקידום אתרים יכול להיות התשובה עבורכם

פמלי גייד

אחד הדברים הכי כיפיים במהפכה הדיגיטלית זה שהיא מאפשרת להפוך כל תחביב למקצוע וכשאנחנו כותבים כל תחביב, אנחנו מתכוונים לכל תחביב! לא מאמינים? תשאלו את היוטיוברית המסתורית שפותחת אריזות צעצועים של דיסני ובזכות מאות מיליוני צפיות היא גרפה כבר כמה מיליוני דולרים! אז נכון, אולי אשת אריזות הצעצועים של דיסני היא סיפור סינדרלה, אבל אפשר להבין ממנו כמה חשוב כיום השיווק הדיגיטלי וקידום אתרים ודפים עסקיים בפרט .

אז אם אתם אוהבים לבלות ברשתות החברתיות ובקיאים בטרנדים ויראליים ומעוניינים להפוך את קידום האתרים למקצוע או שיש לכם כבר ניסיון בשיווק ופרסום ואתם מחפשים להעמיק אותו עם כלים פרקטיים, קורס מקיף של שיווק באינטרנט עם התמחות בקידום אתרים יכול להיות התשובה עבורכם. כיום, כבר ברור כי לא מספיק לדעת רק לכתוב תוכן או לבנות אתרים ודפי נחיתה-צריך לדעת לשלב ביניהם. אנחנו חיים בעידן של מולטי-טאסקינג והדרישה לאנשי מקצוע אשר מתמחים בכמה תחומים גוברת. אין ספק כי יצירת קמפיינים יצירתיים ומעניינים היא חשובה מאוד, אך לא פחות חשוב זה לדעת לנתח את הקמפיין וקהלי היעד בעזרת כלים כמו גוגל אנליטיקס ודומיו. התמחות בשיווק דיגיטלי וקידום אתרים מאפשרת גם חופש תעסוקתי ותוכלו לבחור אם לעבוד כעצמאים או כשכירים, אם לעסוק בזה כהשלמת הכנסה או כהכנסה עיקרית והכי חשוב? אפשר לעבוד מכל מקום! מהבית, מבית קפה ואפילו בחו"ל - כל מה שצריך זה לפטופ או סמארטפון וחיבור זמין לרשת.

צפו בכתבת הווידאו ניסינו להבין ביחד עם לאון דייטש, מנהל תחום שיווק דיגיטלי, iNT (לשעבר מכללת נס), איך אפשר לבלוט בתחום או בקיצור? איך תלמדו גם לשווק את עצמכם.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

INT undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully