וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תדעי אם חסר לך מגנזיום בזמן ההריון - ומה לעשות לגבי זה

7.12.2017 / 8:10

מחסור במגנזיום עלול לגרום להיריון בסיכון, לידה מוקדמת ועד היוולדות תינוק עם מום - ולכן חשוב שרמות המגנזיום בגוף האם יהיו תקינות

ShutterStock

במהלך חודשי ההיריון גוף האישה חווה שינויים מרחיקי לכת וכל אישה יודעת כי במהלך תקופה זו חשוב במיוחד לשמור על בריאות תקינה. אחת ההשפעות הכי משמעותיות בתקופה זו היא האטה בקצב ספיגת המגנזיום בגוף וראוי לציין כי ללא קשר להריון, לפחות 80% מהאוכלוסייה בישראל אינה צורכת את כמות המגנזיום היומית הדרושה לה. המגנזיום הוא מינרל שלוקח חלק במאות תהליכים שונים בגוף, אך כיוון שהוא נספג בתאי הגוף ולא במחזור הדם קשה למדוד את רמתו. עבור נשים הרות, אחד הסימנים הראשונים למחסור במגנזיום הוא בהתכווצות שרירים בלילה, אך גם שינה קלה, כאבים כרוניים, טיקים קלים, עצירות או שילשולים, בלבול ורעד שרירי יכולים להעיד על מחסור במגנזיום.

אמנם מדובר בתסמינים חולפים, אך מחסור במגנזיום עלול לגרום להיריון בסיכון, לידה מוקדמת ועד היוולדות תינוק עם מום. מגנזיום מסייע לעובר להתפתח באופן תקין ולבנות את מערכת השלד ולכן חשוב שרמות המגנזיום בגוף האם יהיו תקינות. ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים, נוה-פארמה, מסביר כי בזמן ההיריון מומלץ לצרוך מגנזיום מסוג אנטי לג קראמפ (NT L.C. Anti-Leg Cramps) שההרכב הייחודי שלו מאפשר לו להיספג ביעילות בגוף. מגנזיום מסוג זה מופק ממלחים מים המלח ובעזרת טכנולוגיות מתקדמות המשלבות ויטמין E וויטמין B6 המסייעים בספיגת המגנזיום בתאי הגוף, ניתן להרגיש בהבדל באופן מיידי וגם בטווח הרחוק.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

ניצן פרימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully