וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטות הבנייה שיקצרו את התהליך ויחסכו בעלויות

29.11.2017 / 14:59

אם אתם מתכננים לבנות בית חדש כדאי לכם להכיר את שיטות הבנייה המיוחדות שעומדות לרשותכם - בנייה נושאת ללא קונסטרוקציה ובנייה קלה

פמלי גייד

אם אתם מתכננים לבנות בית חדש ומחפשים דרכים לקצר את התהליך ולחסוך בעלויות, כדאי לכם להכיר את שיטות הבנייה המיוחדות שעומדות לרשותכם - בנייה נושאת ללא קונסטרוקציה ובנייה קלה.

נתחיל בהסבר על בנייה נושאת. בגדול, בשיטת בנייה זו הלוחות המשוריינים מגיעים לאתר הבנייה כאשר הם כבר חתוכים במידות המדויקות. לוחות אלה מבטלים כמעט לגמרי את הצורך בקורות בטון, כיוון שהלוחות נושאים את העומסים של הגג, הרצפה או הקומה העליונה. מדובר בבנייה ירוקה שמצמצת את כמות הפסולת והשינוע באתר העבודה והיא דורשת כמות מצומצמת של צוות שבונה את מעטפת הבית במהירות של כמה ימים ספורים.

דרך נוספת לזכות בנקודות ירוקות היא דרך שימוש בלוחות בטון משוריינים ברמה גבוהה, כדוגמת לוחות הבטון של איטונג, אשר מקנים למבנה רמות בידוד תרמי ואקוסטי ברמה גבוהה-מה שחוסך בעלויות תפעול המבנה. נושא הבטיחות חשוב לא פחות ולוחות אלה עמידים לאש ורטיבות ומאפשרים לתלות על קירות הבית עצמים כבדים ללא חשש לקריעת הבטון.

כעת לבנייה הקלה אשר נפוצה מאוד בארה"ב ורחבי אירופה וגם היא נחשבת לירוקה ואיכותית. היתרונות של בנייה זו מבחינת חסכון בעלויות וזמן הבנייה דומות מאוד לזו של הבניה הנושאת, כאשר יתרון נוסף הוא שניתן להרחיב את הבית ולהוסיף קומה בקלות ואפילו להמשיך לגור בבית בזמן ההרחבה. בבניה קלה נעשה שימוש בלוחות בטרום (לוח איטונג משוריין בפלדה) אשר מבודדים ובעלי עמידות כמו קיר בטון איכותי.

צפו בכתבת הווידאו בה אדם יהב, מנהל קשרי האדריכלים והתחום ההנדסי באיטונג, מסביר על היתרונות של שיטות הבנייה המיוחדות ולמי ומתי זה מתאים.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

איטונג undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully