וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין סוכנות החלל נאס"א לבין דלקות אף, אלרגיות ונזלת?

28.12.2017 / 7:11

כשאתם מצוננים, רוב האנשים רצים לרכוש תרסיסי אף המפיגים את הגודש באופן מיידי, אך למרבית התכשירים יש תופעות לוואי והם גורמים לנזק בטווח הרחוק - אך לא עוד. ניצן פרימור מסביר על הדור הבא של תרסיסי האף

פמלי גייד

הצטננות היא אחת התופעות הכי נפוצות וברמה כזו אחרת, תינוקות וילדים מצטננים בין 7-10 פעמים ושנה ומבוגרים בין 2-3 פעמים. מלבד גירוי באף ובעיניים, הצינון גורם לשיעול, עייפות וכאבי ראש. הסיבה לכך? האף נסתם כיוון שהדלקת גורמת לכלי הדם להתנפח וכתוצאה מכך נחסם מעבר האוויר.

כאשר זה קורה, מרבית האנשים רצים לרכוש תרסיסי אף המפיגים את הגודש באופן מיידי, אך למרבית התכשירים יש תופעות לוואי והם גורמים לנזק בטווח הרחוק. הסיבה לכך היא שתרסיסים אלה מכילים כימיקלים מסוכנים וחומרים משמרים אשר פוגעים ברירית של האף; כתוצאה מכך המערכת החיסונית נחלשת והגודש מתגבר. כמו כן, תכשירים אלה עלולים לגרום להתמכרות ואף לכיווץ הסמפונות וחנק (תכשירים אשר מכילים בנזלקוניום כלוריד). אז האם יש אלטרנטיבה וכיצד נאס"א קשורה לכל זה?

ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים של נוה-פארמה, מסביר כי פיתוח ייחודי שנעשה בשיתוף עם נאס"א מצליח לתת את ההקלה המיידית ללא תופעות הלוואי. מדובר בפתרון חדשני אשר משלב טכנולוגיית פוטותרפיה (טיפול רפואי באמצעות חשיפת העור לקרני אור) ושטיפת חלל האף ללא חומרים משמרים וכימיקלים. לכן, ה-NasaLight מתאים לשימוש יומיומי בכל גיל, כולל פעוטות, ואינו גורם לתופעות לוואי או התמכרות. אז כיצד שילוב החומר הטבעי הפעיל עובד עם קרני האור האדומות? צפו בכתבת הווידאו בה ניצן פרימור מסביר על הדור הבא של תרסיסי האף.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

ניצן פרימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully