וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת רכישה בטוחה בנתיבות מערב: התשובה לצעירים שמחפשים דירות פרימיום במחירים ברי השגה

21.12.2017 / 8:38

עו"ד אריה ליבוביץ', נשיא לשכת הנאמנים בישראל מסביר על הצטרפות לפרויקט שמשלב שתי מגמות, קבוצות רכישה בטוחה ומעבר לפריפריה עם רכבת למרכז, לשכונה נגישה ומפנקת בדרך הכי טובה, בטוחה וברת השגה

פמלי גייד

עו"ד אריה ליבוביץ', מומחה בתחום נאמנויות, נדל"ן וניהול נכסים מסביר כי בעקבות מחירי הדיור העולים בישראל, ניתן לזהות בקרב צעירים שמחפשים דירות במחירים ברי השגה שתי מגמות בולטות; הצטרפות לקבוצות רכישה ומעבר לפריפריה – כך עולה גם מנתונים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

בעלות על הקרקע, היתרי בנייה ודו"ח אפס של שמאי המקובל על הבנקים: כללי הברזל של קבוצת רכישה בטוחה

הצטרפות לקבוצת רכישה חוסכת לרוכשים כסף רב בהיבטים של עלויות נלוות ורווח קבלני; כאשר מקפידים על כמה כללי ברזל טרם ההצטרפות, מדובר בהשקעה בטוחה. למשל, בעלות על הקרקע של הגורם המארגן או של חברי הקבוצה, היתרי בנייה סופיים ודו"ח אפס של שמאי מטעם הבנקים.
אם התקבל גם אישור עקרוני לליווי בנקאי –המשמעות היא שהבנק עצמו סומך על הפרויקט ומוכן להזרים עשרות מיליונים לבניה – אין יותר בטוח מזה.

התפתחות הנדל"ן בפריפריה מאפשרת ליהנות מדיור פרימיום במחירים ברי השגה ותשואות גבוהות בהווה ובעתיד

נעבור לפריפריה. מלבד המחיר, צעירים רבים בוחרים לעבור לערי פריפריה מתפתחות כדי ליהנות מאיכות חיים, קרבה למוסדות חינוך, פארקים ירוקים ורחבי ידיים, שייכות קהילתית ותשואה עתידית עקב עליית מחירי הדירות.

השכונה החדשה נתיבות מערב: חוד החנית של נתיבות המתפתחת

ניקח לדוגמא את נתיבות ובפרט את השכונה החדשה בעיר, נתיבות מערב. בשנת 2017, כמות הבתים שנרכשו בעיר כמעט הכפילה את עצמה מהשנה הקודמת –ללא מחיר למשתכן.

בשכונה החדשה "נתיבות מערב" ניתן למצוא פארקים ירוקים ורחבי ידיים, אגם ענק שנבנה בימים אלו, טיילת, מרכז מסחרי, מוסדות חינוך, תחנת רכבת וגישה לצירי תנועה מרכזיים. לא סתם מכנים אותה קיסריה של נתיבות.

קבוצת הרכישה הבטוחה בישראל

במרחק של 5 דקות הליכה מהרכבת, מוקם קומפלקס בנייני פרימיום בשם מבואות חנניה. רכישת הדירות בפרויקט נעשית דרך קבוצת הרכישה הבטוחה בישראל כיוון שהקרקע נמצאת כבר בבעלות הקבוצה, יש היתרי בנייה סופיים של העיריה וליווי בנקאי לפרויקט כבר אושר עקרונית. -כללי הברזל אותם ציינו קודם.

אופי הקהילה בפרויקט מעורב וברובו צעיר. תמהיל פרויקט מבואות חנניה הוא 6 בניינים עם 123 יח"ד, אשר מתוכן נותרו רק 17 דירות למכירה, רובן דירות 4 חדרים בפריסה של 2-3 דירות בקומה בלבד.

לכל דירה מוצמדת חניה וכן מחסן בקומת המגורים ומרפסת שמש גדולה, כאשר המחיר הוא החל מ-880,000 שקלים.

עו"ד אריה ליבוביץ', נשיא לשכת הנאמנים בישראל מסביר שבשורה התחתונה, הצטרפות לפרויקט משלבת את שתי המגמות, קבוצות רכישה בטוחה ומעבר לפריפריה עם רכבת למרכז, לשכונה נגישה ומפנקת בדרך הכי טובה, בטוחה וברת השגה.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

עו"ד אריה ליבוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully