וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חייבים להיות גאוני מחשבים כדי להיכנס לעולם ההייטק והטכנולוגיה

13.12.2017 / 13:48

אף אחד מאתנו לא נולד עם מחשב ביד ואפשר להתחיל ללמוד קורסים בסיסיים ולהתקדם. אחד התחומים הכי חמים היום הוא ניהול רשתות תקשורת ומחשבים, תחום אשר מאפשר להשתלב בהייטק או בכל ארגון שיש לו רשת מחשבים

פמלי גייד

משרה בתחום ההייטק והטכנולוגיה קורצת ללא מעט אנשים, אך רבים משוכנעים כי צריך להיות "גאון מחשבים" כדי להיכנס לעולמות אלה. אז בואו נזכור כי אף אחד מאתנו לא נולד עם מחשב ביד (נכון להיום) ואפשר להתחיל ללמוד קורסים בסיסיים ולהתקדם. אחד התחומים הכי חמים היום הוא ניהול רשתות תקשורת ומחשבים, תחום אשר מאפשר להשתלב בהייטק או בכל ארגון שיש לו רשת מחשבים.

בקיצור? יש אינספור אפשרויות. אז מה בדיוק עושה מנהל רשתות תקשורת ומחשבים? תחשבו לרגע על כל הפעמים בהם הייתם צריכים לשדרג תכנה במחשב או בסמארטפון, להחליף מערכת הפעלה או פשוט לשמור על תחזוק שוטף של המכשיר כדי שהוא יעבוד כראוי. לעתים, שדרוגים אלה הולכים חלק ולצערנו לא פעם אנחנו נכנסים לפלונטר. עכשיו נסו לחשוב מה קורה בפעמים בהם יש לשדרג ולהטמיע מערכות חדשות בארגון עם רשת מחשבים? לכן, מנהל רשתות התקשורת והמחשבים אינו רק "איש מחשבים", אלא גם מנהל פרויקטים שמתמודד עם ריבוי משימות, דרישות וצרכים שונים של הארגון ושל כלל העובדים בו. מספיק באג קטן אצל משתמשי הקצה בארגון כדי ליצור בלגן רציני בכל המערכת.

כיוון שהטכנולוגיה לא מפסיקה להתקדם ובצעדי ענק, מנהל רשתות התקשורת והמחשבים חייב להיות מעודכן בכל הנעשה בשוק הטכנולוגי ולקדם הצעות ייעול עבור העסק. שניר טוזלי, מומחה בניהול רשתות תקשורת, iNT (לשעבר מכללת נס), מסביר כי מרבית המערכות הארגוניות מבוססות על מערכות הפעלה של windows ולכן היכרות מעמיקה עם הטכנולוגיה מספקת יתרון תעסוקתי משמעותי.

מכללת iNT היא מרכז הדרכה מורשה של חברת Microsoft ושל CISCO וקורס MCSA הוא חלק מתוך המסלול המשולב המקיף ביותר ללימוד ההסמכות הבינלאומיות MCSA 2016 & CCNA. צפו בכתבת הווידאו שניר טוזלי, מנכ"ל טוזלי מערכות בע"מ, מסביר מדוע תפקיד התחלתי זה פותח אפשרויות קידום כמעט בלתי מוגבלות.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

INT undefined
  • עוד באותו נושא:
  • INT
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully