וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף פעם לא מאוחר מדי לשפר את החיוך - טיפולי שיניים למבוגרים

24.12.2017 / 8:20

כיצד משיגים מראה אסתטי בעתיד מבלי לוותר עליו בהווה? ניתן כיום להזיז שיניים של אדם מבוגר ביעילות, מהירות ובטיחות וכדי לשמור על המראה האסתטי יש מספר פתרונות

פמלי גייד

אם שנות הנעורים כבר מאחוריכם והחלום ליישר את השיניים שלכם הולך ומתרחק, חשוב לדעת כי זה אף פעם לא מאוחר מדי לשפר את החיוך. לאנשים מבוגרים רבים יש את הזיכרון מבית הספר בו לילדים היו 'ברזלים בשיניים' וכיוון שמדובר בפתרון לא אסתטי הם מעדיפים לא להגיע פתאום לעבודה עם פלטה ולהישאר עם חיוך מעט עקום. שיניים לא ישרות הן לא רק בעיה אסתטית אלא גם קשה יותר לנקות אותן וכתוצאה מכך היגיינת הפה עלולה להיפגע. אז כיצד משיגים מראה אסתטי בעתיד מבלי לוותר עליו בהווה?

ניתן כיום להזיז שיניים של אדם מבוגר ביעילות, מהירות ובטיחות וכדי לשמור על המראה האסתטי יש מספר פתרונות. פלטות שקופות וסמכים שמתאימים לחלק הפנימי או החיצוני של השן. אחת הטכניקות החדשניות היא הקשתיות השקופות, למעשה המטופל מקבל סדרת פלטות שקופות ודקות שניתן להוציא בכל עת. הקשתיות השקופות אינן נראות, אינן מורגשות בפה ואינן מפריעות לדיבור ולמעשה בקושי מרגישים בקיומן. הטיפול בקשתיות השקופות מחולק לשלבים, כאשר לכל שלב מותאמת קשתית אשר מפעילה רמת לחץ שונה.

שיטה חדשנית נוספת ליישור שיניים בלתי נראה היא הדבקה של סמכים על החלק הפנימי של השן-שיטה זאת יכולה לטפל כמעט בכל בעיה אורתודונטית. בתחילת הטיפול, עלול להיגרם שינוי בדיבור למשך זמן קצר אך על פי רוב, ההסתגלות מהירה. לבסוף, קיימת השיטה הנפוצה ביותר שהיא גם הזולה מבין השיטות שהוצגו היא סמכים חיצוניים וכיום ניתן לקבל אותם בצבע חרסינה שמדמה את זגוגית השן.

צפו בכתבת הווידאו בה ד"ר שירי קופרמן, אורתודונטית, מסבירה את היתרונות והחסרונות בכל שיטה ומדוע יותר ויותר אנשים מבוגרים בוחרים היום להגשים לעצמם את החלום הישן של חיוך חדש.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

ד"ר איתן מיזיריצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully