וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תקבלו בוסט של אנרגיה וגם תשרפו את עודפי השומן

19.12.2017 / 13:09

עיסוק בפעילות ספורטיבית מסייע לשרוף את תאי השומן, אך לפעמים הגוף שלנו צריך עזרה. כיצד ניתן לעשות זאת? פיתוחים חדשניים בתחום תוספי המזון מאפשרים לנו כיום לקבל "בוסט" של אנרגיה ולנקות את הגוף מאותם עודפי השומן

פמלי גייד

גוף האדם הוא מכונה הצורכת מזון ומפיקה אנרגיה, אנרגיה הדרושה על מנת לקיים את הגוף ואת פעולותיו. כאשר אנו צורכים יותר מזון ממה שאנו צריכים, הגוף שומר את האנרגיה בדמות של תאי שומן בכבד וברקמות אחרות, מה שגורם להשמנה ועודף משקל. מכאן הדרך למחלות לב וכלי דם ואפילו סכרת היא קצרה מאוד. לעומת זאת, עיסוק בפעילות ספורטיבית מסייע לשרוף את תאי השומן, אך לפעמים הגוף שלנו צריך עזרה. כיצד ניתן לעשות זאת?

ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים, נוה-פארמה, מסביר כי פיתוחים חדשניים בתחום תוספי המזון מאפשרים לנו כיום לקבל "בוסט" של אנרגיה ולנקות את הגוף מאותם עודפי השומן. פיתוח חדשני זה נקרא MAGNOX SHAPER-מגנוקס שייפר, והוא מכיל אך ורק חומרים טבעיים המגבירים את צריכת האנרגיה ושריפת רקמות השומן בתור מקור לאנרגיה, דבר המשפר את הביצועים במכון הכושר.

מגנוקס שייפר למעשה מכפיל את הכמויות של חומצות השומן המגיעות למיטוכונדריה של התא, החלק בתא בו מיוצרת האנרגיה. בזכות השימוש בתוסף תזונה זו ניתן להפחית את הסיכוי למחלות רבות הקשורות למשקל יתר. צפו בכתבת הווידאו בה ניצן פרימור מסביר כיצד ניתן להוציא מהגוף שלכם יותר במהלך האימון ולתת לו את הכלים להתנקות.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

ניצן פרימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully