וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן פרימור

10.12.2014 / 16:37

עם תום הלימודים בבית הספר לרוקחות של האוניברסיטה העברית בירושלים הוא התחיל לעבוד בבית מרקחת "נוה" בת"א. שתוך שנים ספורות עבר לניהולו. בשנת 1996 הוא הקים את חברת "נוה-פארמה", שתחילת פעילותה הייתה יבוא ציוד רפואי ושיווקו לבתי המרקחת. מוצר הדגל שלה היה תרסיס לאף על בסיס טבעי שיובא מצרפת וההצלחה שלו הייתה עצומה.

בשנת 2005, השתתפה החברה לראשונה בתערוכת MEDICA בשיתוף מכון היצוא. התערוכה שהיא הגדולה מסוגה בעולם, כוללת 17 ביתני תצוגה ענקיים, אלפי חברות מציגות ועשרות אלפי קניינים ומבקרים מכל רחבי העולם. ההצלחה הייתה גדולה וקניינים רבים מעשרות חברות פארמה וממדינות רבות צבאו על הביתן. בתוך שנה, נמצא התכשיר על המדפים בעשרות מדינות וזכה לתהילת עולם.

המוצר CLEANEARS נמכר כיום בכ- 50 מדינות, תחת עשרות שמות שונים ומיוצר עבור חברות פארמה מובילות. התכשיר מצוי בתהליך רגולציה בעשרות מדינות נוספות ומוכר מיליוני יחידות מידי שנה.

ניצן פרימור מספר: "בעת עבודתי בבית המרקחת, נתקלתי בחוקרת שהגיעה משבדיה והייתה מומחית עולמית למינרל מגנזיום. יחד פיתחנו פורמולה מנצחת של המינרל ועם יציאתו לשוק הפך לסיפור הצלחה נוסף של החברה. בעקבות משוב שקיבלנו ממאות לקוחות של התכשיר, הבנו שמדובר בתכשיר בעל עדיפות עליונה על כל סוגי המגנזיום המשווקים. בשנת 2012, פורסם מחקר ספיגה השוואתי הראשון מסוגו בעולם, שנערך במרכז הרפואי שיבא בתל השומר ובו הושוותה הספיגה התוך תאית של המגנזיום של נוה-פארמה המכונה MAGNOX, עם המגנזיום שנחשב הטוב ביותר (מגנזיום ציטראט) והיה בסל שירותי הבריאות. המחקר הסתיים ב"נוק-אאוט" של MAGNOX - כשנמצא שלא רק שנספג ומשפיע פי 3 יותר אלא אף מפחית כולסטרול, מונע דלקת בגוף ומונע הצמדות טסיות הדם (כמו אספירין).

"בעקבות המחקר שפורסם ב- 2012, ה"מגנוקס" הוכלל בסל שירותי הבריאות כתוסף המגנזיום המועדף. מסע פרסום וקד"מ, העלה את המודעות לצריכת מגנזיום בישראל לשיאים בלתי צפויים. נוה-פארמה הפכה מובילת שוק המגנזיום בארץ והחלה גם בייצוא. ה"מגנוקס" שנרשם כמולקולה פטנטית, משווק היום במדינות רבות ע"י חברות תרופות רב לאומיות וזוכה להצלחה אדירה.

"כיום אני ממשיך בחקר המגנזיום ויתרונותיו ועוסק בפיתוח מוצרים חדישים וייחודיים, כשסיסמת החברה היא "נוה-פארמה – פתרונות חכמים לבעיות רפואיות נפוצות"
(Common Problems – Smart Solutions).

לחברה יש קו מוצרי פורצי דרך לטיפול בדיכאון ושנת 2018 מתוכננת להיות שנת פריצת הדרך בשווקים חדשים.


לאתר הרשמי של "נוה-פארמה"

ניצן פרימור ב-Family Guide

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully